2017. november 16., csütörtök

Fél évvel a műtét után

Nagyon misztikus dolognak tűnt anno a hajbeültetés. Most, hat hónappal azután, amit közel 10 éve tervezgettem, az egész olyan természetes és egyszerű. Visszatekintve az elmúlt hat hónapra, csak pozitívumokról számolhatok be. 

Kezdve a műtéttel, amit valóban sok-sok éven át tervezgettem, álmodoztam róla, hogy egyszer talán... És aztán jött az egyre keserűbb igazság, ebből pedig az elhatározás, és végül a beavatkozás.

Most már csak arra emlékszem, amikor levágták a hajamat, és tényleg kiderült, mit próbáltam eddig elrejtegetni a megmaradó hajszálakkal. A gyomrom is összeszorult. És ez volt az utolsó rossz gondolatom attól fogva. A műtét második napján már magabiztos voltam, és persze véres, heges stb. De ahol eddig kopasz foltok voltak, most a rég vágyott, mini hajszálak. Na meg a hegek miatt jó sötét is volt, úgyhogy még sokkal sűrűbbnek tűnt, mint valaha. :)

Gyakorlatilag tökéletes, kicsire nyírt hajat láttam jó ideig. Aztán, ahogy korábban írtam, nálam nagyon gyorsan elindult a növekedés, úgyhogy az átmeneti három hónap sem volt katasztrófa. Azóta meg...

A féléves kontroll képei




Ahogy a nagykönyvben meg van írva. :) Amit a HairHungary ígér, azt be is tartja. Semmi misztikum. Haj tarkóból ki, fejtetőre fel és nő a haj. Ennyi.

Páciensként rém egyszerű a dolog. Csak közben megszabadulsz a kopaszodás miatti, esetleges szorongó gondolataidtól, és visszanyered az önbizalmad. Észrevétlenül.
 
Én valójában egy kicsit többet is kaptam, mint vártam. A beavatkozás előtt, abban az időszakban, amikor még több hajam volt, hajzselé nélkül konkrétan nem tudtam létezni, mert össze-vissza állt a hajam. A beültetés óta egyszerűen nincs rá szükség. A doktornő egyrészt tudom, hogy nagyon odafigyelt arra, hogy a hajszálak hogyan fognak állni végül, de ezen túl, hogy mi okozta ezt az extrát, sejtelmem sincs, mert egyelőre elfelejtettem megkérdezni. De tény, hogy az „új” hajam valahogy erősebb, és jó irányba dől. :)

Ami még érdekes, hogy olyannyira természetes az egész, hogy már teljesen megszoktam, hogy reggel nem kell semmit sem csinálnom a hajammal, csak beletúrok, igazítok egyet és már mehetek is...

Imádom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése