2018. február 13., kedd

9 hónappal a műtét után



Ahogyan az egyik munkatársam szokta mondani a kisebb eseményekre nem feltétlenül kitérve: „az ég világon nem történt semmi”. És valahogy így vagyok ezzel én is, a hajamat illetően.

Volt hosszabb, aztán rövidebb... Az átmenetkor a fodrász el is csodálkozott, mert még nem vágott beültetett hajat.

Talán annyi történt, hogy kritikusabb lettem, és már értem, hogy miért áldoznak néhányan egy második műtétre, sűrítésre. Bizonyos megvilágításnál kissé áttetszővé válik a frontvonal. Nem igazán zavar, de nyilván, ha az ember a kellemetlenül borzalmastól eljut a simán vállalhatóig, akkor csak motoszkál benne, hogy miért is ne legyen akkor közel tökéletes?

Az viszont biztos, ha lesz is, nem mostani döntés lesz, mert egyáltalán nem zavaró, pláne, ha előkapok egy előtte képet. :) Nem azt, ami a honlapon fenn van, hanem pl. ezt.

Hajbeültetés előtti állapot
  
Még mindig nagyon jó érzés látni, hogy miből mit lehet ma már varázsolni, egy kétnapos beavatkozás során.

Továbbra is az van, hogy rendkívül hálás vagyok a HairHungarynak és Dr. Szalai Tündének, aki fáradhatatlanul fúrta és helyezte a graftokat, hogy ma sokkal pozitívabb gondolatokkal nézhessek a tükörbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése